هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

سرمربی تیم ملی جمعه وارد ایران می‌شود

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ق.ظ



جلسه سرنوشت‌ساز بین سرمربی تیم ملی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی‌روش اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.


پس از اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال از تمدید قرارداد تیم ملی با کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی تا جام جهانی 2018 خبر دادند، به نظر می‌رسد در این خصوص توافقات لازم طرفین به عمل آمده و تنها موارد جزئی برای ماندن کی‌روش در فوتبال ایران باقی مانده است.

به گزارش فارس، البته علی کفاشیان در گفت وگویی هفته گذشته از مباحث مالی به عنوان یکی از موارد اختلاف بین فدراسیون با کی‌روش نام برد و از تأمین دستمزد کی‌روش به عنوان یکی از مشکلات اصلی یاد کرد، هرچند که رئیس فدراسیون در خصوص دستیار اول کی‌روش که به طور حتم باید یک ایرانی باشد هم مطالبی را عنوان کرد.

این روزها کی‌روش به همراه برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله محمدمهدی نبی، دبیر فدراسیون فوتبال برای حضور در کارگاه آموزشی فیفا در برزیل به سر می‌برد و قرار است این گروه جمعه پس از پایان این کارگاه، به کشورمان بازگردند.

با بازگشت کی‌روش فاز جدید مذاکرات فدراسیون فوتبال با وی آغاز می‌شود و اوایل هفته آینده و قبل از اعلام لیست جدید نفرات تیم ملی برای دو دیدار با کویت و گینه، کی‌روش در یک سوی میز و مسئولان فدراسیون از جمله علی کفاشیان در سوی دیگر میز خواهند نشست تا در مورد تمدید قرارداد این مربی مطرح و کهنه‌کار به توافق برسند.

در نهایت اینکه جلسه سرنوشت‌ساز کی‌روش با فدراسیون فوتبال هفته آینده برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد تکلیف ماندن یا رفتن کی‌روش از فوتبال هم به زودی زود و پس از این جلسه مشخص خواهد شد.


  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">