هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

مذاکرات کاشانی به نتیجه رسید



زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان بعد از توافق با مسوولان فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی امید ایران را برعهده گرفت.


به گزارش "فوتبال 8" سرمربی کروات سابق سپاهان که بعد از جدایی از زردپوشان اصفهانی زمزمه هایی مبنی بر حضورش در کادرفنی تیم ملی امید شنیده می شد، بعد از جلسات پیاپی با مسوولان فدراسیون فوتبال و حبیب کاشانی بعنوان مدیر تیم های پایه رسما هدایت تیم ملی امید را برعهده گرفت.

تیم ملی امید باید خود را برای حضور در المپیک ریو در سال 2016 آماده کند و بعد از چهل سال طلسم حضور در این رقابت ها را بشکند.
  • روابط عمومی هیئت فوتبال



غلامحسین مظلومی با نام اصلی غلامحسین مظلوم تنگستانی که یکی از بهترین مهاجمان و گلزنان تاریخ فوتبال ملی و باشگاهی ما بود، بعد از مدتی پنجه نرم کردن با بیماری خود به حکم قضا گردن نهاد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.


به گزارش "فوتبال 8"، مظلومی در روز 23 دی ماه سال 1328 در شهرآبادان؛ شهر احمدآباد و بریم و پتاس به دنیا آمد، شهری که از دل آن جاسمیان و دهداری و بسیاری دیگر به تیم‌ملی معرفی شدند. بعدها هم غلامحسین مظلومی مشهورترین و اولین بازیکن دهه 50 آبادانی در تیم‌ملی بود. مظلومی رکورددار کسب آقای گلی در مسابقات مختلف بود. به جز تورنمنت هایی مثل جام میلز، باردولو، اتحاد باشگاه ها و ... او در مسابقاتی مثل جوانان 1969 آسیا با 6 گل و جوانان 1970 آسیا با 5 گل آقای گل شد. این دو مسابقه در تایلند و فیلیپین برگزار شد.

او در مسابقات آسیایی 1974 تهران که به قهرمانی فوتبال ملی ما منجر شد، با 5 گل آقای گل رقابت ها شد و بالاخره در سال های 1352، 1353 و 1355 با تیم های تاج و شهباز 3 بار آقای گلی را در رقابت های لیگ تخت جمشید به دست آورد.

غلامحسین مظلومی 2 برادر فوتبالیست به نام های پرویز و محمد داشت که این دومی در تیم شاهین بازی می‌ کرد. غلامحسین در شهر آبادان برای تیم تاج این شهر بازی می‌ کرد و در سال 49 بعد از درخشش در مسابقات جوانان آسیا به تیم تاج تهران آمد، رایکوف که اولین کاشف استعداد مظلومی بود ابتدا در تیم‌ملی جوانان از وجود مظلومی بهره برد و وقتی سرمربی تاج شد، از او خواست که به این تیم برود. اتفاقا در اولین میدانی که رایکوف آبی‌پوشان را همراهی کرد تاج قهرمان شد و مظلومی با 5 برد، آقای گل این رقابت ها هم شد.



مظلومی بعد از پایان عمر فوتبال که بسیار مستعجل بود و در سال 57 به علت پارگی مینیسک به پایان رسید، به مربیگری روی آورد. مدتی مربی تیم نیرومند بود که به پیام تغییر نام داد. او هدایت آبی‌پوشان پایتخت را در سال 67 برعهده داشت. یک سال بعد سرمربی تیم‌ملی امید شد. در عرصه ملی سرمربیگری نوجوانان هم از جمله فعالیت های او بوده است؛ او به جز سرپرستی استقلال در سال 88 و مدیریت تیم های پایه این باشگاه در تیم های باشگاهی بسیاری مربیگری کرده که از آن جمله می‌ توان به شهرداری کرمان، مقاومت تهران، کشتی سازی بندرعباس، پتروشیمی ماهشهر، موتوژن تبریز، استقلال نوین تهران و ... می‌ توان اشاره کرد.

او در مسابقات المپیک 1976 مونترال، گل پیروزی بخش ایران را برابر تیم‌ملی کوبا به ثمر رساند، مظلومی با ثبت 21 گل ملی به مدت 19 سال رکورددار این عرصه بود و رکوردش توسط علی دایی در سال 75 شکسته شد.

"هیئت فوتبال صوغان" فقدان مظلومی را به جامعه فوتبال ایران، خانواده، بخصوص همسر و فرزندان تسلیت می‌گوید و از خدای منان خواستار آمرزش و علو درجات برای فقید سعید است.


  • روابط عمومی هیئت فوتبال

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال به نقل از بخشدار محترم صوغان ، پروژه احداث زمینهای چمن ورزشی (فوتبال) در روستاهای واجد الشرایط (دارای زمین اختصاصی ورزشی با سند) بخش با همکاری هیئت فوتبال ، دهیاریها ، شوراهای اسلامی و مردم در حال اجرا و مراحل اولیه اعم از مشخص نمودن مکان جغرافیایی و تصحیح صورت گرفته و به تدریج در همه روستاها با توجه به اعتبارات اجرا خواهد شد. 


آقای شهابی افزود : عملیات تصحیح در روستاهای علی آباد ، نصرت آباد و دشت ده انجام و روستای دهگوشه به زودی انجام خواهد شد و پروژه روستاهای ابراهیم آباد و امیرآباد به دلیل مشکلات مالکیتی تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمده است و از دهیارهای مربوط خواسته میشود هرچه سریعتر جهت رفع مشکل مالکیتی زمین ورزشی این روستاها اقدام نمایند.

  • روابط عمومی هیئت فوتبال



بازیکنان روبین کازان عوامل اصلی پیروزی تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل کره بودند.



به گزارش "فوتبال8"، تک گل تیم ملی روی اصرار سردار آزمون برای تعقیب توپ حاصل شد. مهاجمی که نه تنها در بین هواداران روبین کازان محبوبیت ویژه ای دارد بلکه حالا از اعتماد کارلوس کی روش نهایت استفاده را برده و با گل دیروزش حالا چهره محبوبی روی سکوهای ورزشگاه آزادی هم محسوب می شود.

اما در پیروزی تیم ملی باید سراغ یک بازیکن دیگر رفت و آن کسی نیست جز علیرضا حقیقی. دروازه بانی که اگر چه در حال حاضر برای تیم پنافیل بازی می کند اما سابقه حضور در روبین کازان را دارد. علیرضا با اعتماد به نفسی که از حضور در جام جهانی کسب کرده حالا خیال هواداران تیم ملی را از بابت دروازه راحت کرده است. او دیروز چند سیو خوب داشت و به رقبایش نشان داد که در جام ملتها شماره یک را به دروازه بان دیگری نخواهد داد.




  • روابط عمومی هیئت فوتبال



گزارشگر دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی مشخص شد.


با توجه به برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی، برنامه فوتبال برتر از 30 دقیقه به آغاز این بازی، با حضور بیژن ذوالفقارنسب روی آنتن می‌رود. همچنین پیمان یوسفی گزارش این بازی را بر عهده خواهد داشت.

دیدار دوستانه ایران و کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) ساعت 16:25 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

در اختتامیه مسابقات "جام کریمی"



ساعاتی پیش در منطقه وردآورد، از تندیس علی کریمی رونمایی شد.


به گزارش "روابط عمومی هیئت فوتبال"، در این مراسم چهره‌های مشهوری مثل حسین کلانی، حمید استیلی، احمدرضا عابدزاده و پایان رافت حضور داشتند. همچنین این هیات با حضور بر مزار شهدای وردآورد نسبت به آنها ابراز احترام کردند.

علی کریمی دوران کودکی خود را در این منطقه گذرانده و از چندی پیش گفته می‌شد قرار است تندیس ستاره سابق فوتبال ایران و مربی کنونی تیم ملی ساخته شود.



 








  • روابط عمومی هیئت فوتبال