هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال اعلام کرد تیمهای متقاضی شرکت در جام رمضان 94 میتوانند از ساعت 22 یکشنبه مورخ 94/03/17 تا ساعت 22 جمعه مورخ 94/04/05 با مراجعه به وبسایت هیئت فوتبال به نشانی www.football8.blog.ir ثبت نام نمایند.


طریقه ثبت نام


متقاضیان و سرپرستان تیمها میتوانند با مراجعه به قسمت نظرخواهی همین مطلب ، نام تیم ، اسامی بازیکنان ، مشخصات و شماره همراه سرپرست را نوشته و نظر را بصورت خصوصی ارسال نمایند تا ثبت نام آنها ثبت شود . برای هماهنگی های بیشتر ، با سرپرستان تیمها تماس گرفته میشود .


مکان برگزاری : صوغان 


لطفآ اطلاع رسانی نمایید . زمان اعلام شده تمدید نمیگردد .

  • روابط عمومی هیئت فوتبال

                            

                                                                                                                                  با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، کمیته برگزاری مسابقات هیئت فوتبال در نظر دارد مسابقات فوتسال تحت عنوان جام رمضان را در این ماه مبارک برگزار نماید . لذا از علاقمندان جهت شرکت در مسابقات دعوت بعمل می آید .

شرایط شرکت در مسابقات :


  • تکمیل لیست 10 نفر بازیکن + 1 نفر مربی + 1 نفر سرپرست . ( بازیکنان نمیتوانند سرپرست باشند )
  • داشتن بیمه ورزشی الزامی میباشد . ( درصورت نداشتن بیمه ورزشی از ورود بازیکن به زمین جلوگیری خواهد شد ) 
  • داشتن لباس متحدالشکل ( پیراهن , شورت, جوراب و کفش ورزشی مناسب )
  • رعایت اخلاق , بازی جوانمردانه و حفظ شئونات 
  • بومی بودن بازیکنان تیم هر روستا
  • واریز مبلغ 70 هزار تومان به حساب هیئت فوتبال (شماره حساب 0109378112006 بانک ملی )
  • احترام گذاشتن به آراء کمیته انضباطی
  • قوانین بازیها طبق آخرین قوانین فوتسال میباشد . ( قوانین فوتسال در سایت نمایش داده شده است )  

    اطلاع از زمان و مکان ثبت نام به زودی منتشر خواهد شد .

    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    بدترین پایان برای لیگ برتر



    استقلال خوزستان در این دیدار را با 2 گل لامین دیاوارا مهاجم اهل مالی خود پیروز شد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با کسب برتری 3 بر صفر، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.


    به گزارش "فوتبال8"، استقلال خوزستان در یک بازی جنجالی با پیروزی دو برصفر مقابل مس کرمان در لیگ برتر ماندنی شد.
    استقلال ها با دو گل دیاوارا در نیمه دوم از سد تیم نه چندان قدرتمند مس گذشتند تا فصل برای آنها پایان خوشی داشته باشد. این بازی البته با به ثمر رسیدن دومین گل بازی چهره زشتی به خود گرفت و هواداران مس با به آتش کشیدن بنرهایی که روی آن شعارهایی برای تهییج مس نوشته بودند، فضایی بی سابقه را آفریدند.
    هواداران مس که خشمگین از شکست تیم شان بودند  با شکست صندلی ها حدود یک ربع بازی را متوقف کردند.


    مس کرمان که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بود، این مسابقه را هجومی آغاز کرد اما در ایجاد خلق موقعیت گل توانمند نشان نداد.

    تلاش های شاگردان اکبر میثاقیان برای گلزنی در نیمه نخست ثمری نداشت و خط دفاعی استقلال خوزستان به خوبی از دروازه خود محافظت کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن روند. 

    در دقیقه 56، لامین دیاورا با ضربه سر برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا به رویاهای مس کرمان برای لیگ برتری شدن پایان داد.

    در دقیقه 78 و درحالیکه مس کرمان برای رسیدن به گل حملات متعددی را طراحی می کرد، استقلال خوزستان در یک ضد حمله توسط لامین دیاورا به گل دیگری دست یافت تا جشن صعود خود را کامل کند.

    استقلال، پرسپولیس، راه آهن و نفت تهران، تراکتورسازی و گسترش فولادتبریز، فولاد خوزستان، فولاد نوین اهواز، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، سایپای البرز، صبای قم، پدیده و سیاه جامگان مشهد و ملوان انزلی 16 تیم حاضر در پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور خواهند بود.
    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    برای دیدار با ازبکستان و ترکمنستان



    کادر فنی تیم ملی اسامی 23 بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر ازبکستان و ترکمنستان اعلام کرد.


    به گزارش "فوتبال8" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی و حضور در دو دیدار برابر ازبکستان (بازی تدارکاتی) و دیدار برابر ترکمنستان در چارچوب رقابتهای انتخابی جام جهانی 2018 را اعلام کرد.

    این فهرست بعد از دیدار فینال جام حذفی نهایی خواهد شد.

    بازیکنان دعوت شده باید ساعت 15:30 روز دوشنبه (یازدهم خرداد) خود را در آکادمی ملی فوتبال به کادر فنی معرفی کنند.

    اسامی 23 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:
    خسرو حیدری، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی (استقلال)، عزت الله پورقاز، محمدحسین کنعانی زادگان (ملوان)، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی (سایپا)، میلاد محمدی، رامین رضاییان (راه آهن)، وریا غفوری، مهدی شریفی، احسان حاج صفی (سپاهان)، آندرانیک تیموریان (تراکتورسازی)، سوشا مکانی، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، سید جلال حسینی، سعید عزت اللهی، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون (بازیکنان شاغل در لیگهای خارجی)


    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    پایان رقابت با کناره گیری علی بن حسین



    پیش از آغاز دور دوم رای گیری برای انتخاب رئیس جدید فیفا، شاهزاده علی بن حسین کناره گیری کرد و سپ بلاتر بار دیگر رئیس فیفا شد.


    به گزارش "فوتبال8"، فیفا بالاترین مرجع و سازمان فوتبال در دنیا، از روز چهارشنبه به دلیل دستگیری چند عضو مهم اجرایی این ارگان، دستخوش بحرانی کم نظیر شده است. به دستگیر شدگان، اتهاماتی چون رشوه گیری و پولشویی نسبت داده شده است. 

    این بحران سبب شد تا بسیاری از بلاتر بخواهند که از نامزدی خود برای ریاست فیفا کناره گیری کرده و انتخابات را به تعویق بیندازد. بلاتر که سالهاست بر مسند ریاست فیفا نشسته، ضمن رد این درخواست، به عنوان شانس اول برنده شدن،  در انتخابات حضور خواهد داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت از بین او و پرنس علی، کدام یک در نهایت برنده انتخابات خواهند شد. 

    برخی گمانه زنی ها از پایین آمدن شانس برنده شدن بلاتر بخاطر اتفاقات اخیر حکایت دارند. با ما بصورت لحظه به لحظه با آخرین تحولات صورت گرفته در انتخابات همراه باشید.

    21:50: علی بن حسین در سخنرانی کوتاهی گفت:" تنها می خواهم از شما تشکر کنم. مبارزه فوق العاده ای بود. به ویژه می خواهم از شما که به اندازه کافی شجاع بودید تا به من رای بدهید، تشکر کنم." او سپس از سن پایین آمد و چند نفر از مقامات از جمله میشل پلاتینی او را در آغوش گرفتند. 

    21:45: پایان انتخابات با کناره گیری علی بن حسین...سپ بلاتر رئیس فیفا شد!

    21:30: شمارش آرا به پایان رسید؛ 133 رای برای بلاتر و 73 رای برای علی بن حسین؛ به این ترتیب رای گیری به دور دوم کشیده شد...سه رای باطل شد و 206 رای شمرده شد.

    21:20: یکی از رای های لو رفته؛ اسپانیا به بلاتر رای داد.

    21:05: صندوق ها به محلی در بالای جلسه، جایی که در دید عموم باشد، منتقل و شمارش از این لحظه آغاز شد.

    21:01
     : آخرین رای نیز به صندوق انداخته شد. حال نوبت تخلیه دو صندوق رای و شمارش آرا رسیده است.

    20.52 : به تدریج در حال نزدیک شدن به پایان رای گیری هستیم. نوبت به کشورهایی چون اوکراین،اروگوئه و اوگاندا رسیده است.

    20.40 : نمایندگان کشورهایی که با حرف S شروع می شوند مشغول انداختن رای های خود هستند. استیوارت ریگان، رئیس فدراسیون فوتبال اسکاتلند نیز صراحتا گفت که به پرنس علی رای داده است.

    20:20: رای گیری همچنان ادامه دارد و ژروم والکه، دبیرکل فیفا، از بالای جلسه، نمایندگان را به صندوق هایی که باید رای شان را در آن بیندازند، راهنمایی می کند.

    20:05: گرک دایک، رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس هم رای خود را در صندوق انداخت. کاملا مشخص است که او به چه کسی رای می دهد؛ علی بی حسین. او امروز گفته بود اگر بلاتر بار دیگر انتخاب شود، کشورهای اروپایی باید جام جهانی 2018 را تحریم کنند.

    19:45: نمایندگان کشورها براساس حروف الفبا پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند و کمی طول خواهد کشید تا همه رای های شان را به صندوق بیندازند.



    19:42 : رای گیری بصورت مخفی و مطابق انتظار کمی زمان بر خواهد برد. دو مکان برای انداختن رای ها تعبیه شده است. طبق قانون هر نامزدی که دو سوم آرا را کسب کند برنده خواهد بود. به عبارتی کسب 139 رای از 209 رای.

    19:33 : سخنرانی بلاتر به اتمام رسید و شدت تشویق ها برای او بیشتر از پرنس علی بود. رای گیری نیز در این لحظه آغاز شد.




    19:27 : سخنرانی بلاتر بسیار احساسی تر از پرنس علی بوده و این مرد با تجربه بیشتر از رقیب خود با حاضران در سالن اجلاس، تماس چشمی داشته است. بلاتر با صدایی رسا به ایجاد اصلاحات در فیفا سوگند یاد کرد.

    19.20: سخنرانی سپ بلاتر آغاز شد. رئیس فعلی فیفا با هیجان خاصی شروع به صحبت کرد و ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت اتفاقات اخیر فیفا، قول داد که به کمک سایر اعضا، اوضاع کنونی را بهبود ببخشد. بلاتر عنوان کرد که فیفا نیاز به انقلاب ندارد بلکه باید در آن پیشرفت هایی در بخشی از زمینه ها صورت بگیرد.

    19:16: ادامه صحبت های علی بن حسین: می دانم فیفا تنها توسط یک نفر ادامه نمی شود و من هم قصد ‏ندارم چنین کاری انجام بدهم. اگر به من رای بدهید، من مسئولیت کار را به طور کامل برعهده خواهم ‏گرفت. فیفا یک کمپانی نیست؛ یک سازمان خدماتی است.‏
    ما نمی توانیم به نظرات بیرون فیفا بی اعتنا باشیم. اکنون زمان آن است که نشان بدهیم به احترام دنیا ‏بسیار اهمیت می دهیم. از شما می خواهم به من همراه شوید. از شما می خواهم تنها به حرف وجدان و قلب ‏تان گوش کنید.‏


    19:10: ابتدا علی بن حسین شروع به سخنرانی می کند: چشمان دنیا در حال نگاه کردن به ماست؛ این ‏اولین بار نیست اما این بار همه چیز فرق می کند. ما محافظ فوتبال هستیم؛ ورزشی که می تواند مردم را ‏متحد کند و زخم ها را بهبود ببخشد. ما شنیده ایم که سازمان ما از نظر اخلاقی ورشکسته است. حتی سیاه ‏ترین شب ها هم با یک سحر جدید به پایان می رسد.‏



    19:05: رای گیری آغاز شد؛ نماینده هر 209 عضو فیفا شخصا رای اش را درون صندوق خواهد انداخت. پیش از آن، هر دو نامزد برای دقایقی صحبت خواهند کرد.

    18.50 : 10 دقیقه تنفس تا آغاز رای گیری اعلام شده است.

    18.30: ادای سوگند نمایندگان فیفا پیش از آغاز رای گیری شروع شده است. حضور دیوید جیل، نایب رئیس سابق منچستریونایتد و عضو کمیته اجرایی یوفا و برخورد سرد او با بلاتر جالب توجه بود.

    18.15 : رای گیری برای درخواست رئیس فدراسیون فلسطین مبنی بر تعلیق فدراسیون فوتبال رژیم اشغالگر قدس آغاز شد که در نهایت 90 درصد حاضران، بر ضد این درخواست رای  دادند. جبرئیل رجب، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در سخنرانی ای حماسی، گفت که او ممکن بود بخاطر بمباران های رژیم اشغالگر قدس کشته شود و فعالیت های فوتبالی این کشور باید از جانب فیفا تعلیق شود.
    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    صعود نفت به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا



    نفت ایران با وجود شکست دو بر یک مقابل الاهلی عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کرد.


    به گزارش "فوتبال8"، بازیکنان تیم در حالی بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در جده به مصاف الاهلی می رود که بازی رفت را در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود خود به پایان رساند و برای صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا به یک تساوی در بازی امشب نیاز دارد.

    داور: کیم دانگ جین (کره جنوبی)    
    کمک ها: جئونگ های سانگ و  بنگ گی ئول (کره جنوبی)

    الاهلی عربستان: عبداله المعیوف، اوساما اوساوی، موتاز اوساوی(73-مهند اسیری)، عقیل السهبی، عبدل شافی، ولید رشید، تایسیر جاسم، مصطفی بساس، حسین المقاوی(57- برونو سزار)، سلمان المواشر(66- اسوالدو )، عمر السوما
    سرمربی: کریستین گروس

    نفت ایران: 
    علیرضا بیرانوند، امین حاج‌محمدی، سیامک کوروشی(90+3 کمال کامیابی نیا)، لئوناردو پادوانی، علیرضا عزتی، مهدی شیری(62- ارسلان مطهری)، مهدی لطفی، وحید حمدی‌نژاد، ایمان مبعلی،وحید امیری، غلامرضا رضایی(79-حسین ابراهیمی)
    سرمربی: علیرضا منصوریان

    کارت زرد: 
    علیرضا بیرانوند(دقیقه 27)
    ولید رشید (دقیقه 44)، موتاز هوساوی (دقیقه 45+1)، مهند اسیری(دقیقه 90+6)

    شرح گل:
    0 - 1 (نفت ایران) : بازهم مهندس ایمان مبعلی و بازهم ارسال های استثنایی وی به کمک نفتی ها آمد و ضربه ایستگاهی ارسالی توسط او، توسط لئوناردو پادووانی جلو کشیده، به ثمر رسید. وی در محوطه شش قدم الاهلی با یک پرش به موقع و ضربه بغل پای دقیق، دروازه عبداله معیوف را در دقیقه 32 باز کرد.

    1 – 1(الاهلی عربستان) : یک بار دیگر خطرناک ترین بازیکن الاهلی برای این تیم موثر واقع شد. حرکت سریع و حرفه ای مصطفی بساس از جناح چپ نفتی ها با پاس به بیرون وی در محوطه جریمه نفت ادامه یافت و عمر السوما، با ضربه ای دقیق این پاس خوب را در دقیقه 38 وارد دروازه نفتی ها کرد.

    2 – 1 (الاهلی عربستان) : حرکت بازیکنان الاهلی، این بار از جناح راست نفتی ها، باعث رسیدن توپ به سلمان المواشر شد و وی نیز توپ را روی دروازه نفتی ارسال کرد و بازهم عمرالسوما با پروازی بلند در بین دو مدافع نفت و موفق تر از حاج محمدی و پادوانی، با ضربه سر دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کرد.

    شرح بازی:
    نفتی ها توانستند با ارائه یک بازی هدفمند و با وجود باخت در برابر الاهلی، خود را به عنوان یکی از هشت تیم برتر باشگاهی قاره آسیا معرفی کنند.

    آنها که بازی رفت را در تهران یک بر صفر از حریف خود برده بودند با فرستادن ترکیبی تقریبا تدافعی، در فکر حفظ نتیجه بازی رفت بودند تا احتمالا با کسب یک نتیجه تساوی، صعود خود را از این مرحله مسجل کنند، طلایی پوشان تهرانی توانستند در نیمه اول و روی ارسال زیبای ایمان مبعلی به گل اول این بازی دست پیدا کنند اما در همان نیمه و روی بازی حرفه ای بازیکنان الاهلی و خصوصا ستاره ارزشمند این تیم یعنی عمرالسوما، دو بار دروازه خود را باز شده دیدند و با کسب نتیجه باخت نیمه را به پایان بردند.

    با شروع نیمه دوم، حملات تیم الاهلی نیز آغاز شد، تفاوت بازی نفت در این نیمه این بود که آنها برای دفاع مطلق به زمین نیامده بودند و حساب ویژه ای روی ارسال های مبعلی و سرعت امیری و رضایی باز کرده بودند و در حالی که زیر آماج حملات بازیکنان الاهلی بودند بارها توانستند در ضدحمله های خطرناکی دروازه این تیم را تهدید کنند و هرچه به پایان بازی نزدیک می شدند، برخلاف خیلی از تیم های ایرانی خود را درون محوطه جریمه خودی حبس نمی کردند و نیم نگاهی نیز به دروازه حریف دشتند.

    از دقیقه 60 به بعد را می توان اوج حملات تیم الاهلی دانست اما هوشیاری علیرضا بیرانوند و در پاره ای از دقایق نیز مدافعان نفت مانع از به گل سوم رسیدن تیم الاهلی شد تا در اتفاقی نادر تیم نفت در اولین حضور آسیایی خود، مزد برنامه ریزی هدفمند و بازی های خوب خود را بگیرد و در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.



    دقایق حساس:
    دقیقه 09 – اولین شوت به سمت دروازه را بازیکنان الاهلی به سمت دروازه نفت زدند و عمرالسوما این شوت را از پشت محوطه جریمه زد و این توپ توسط بیرانوند مهار شد.

    دقیقه 11 – بازهم ستاره الاهلی یعنی عمر السوما، ضربه خطرناکی دیگری را به سمت دروازه نفتی ها زد و این توپ توسط بیرانوند و مدافعان نفت دور شد.

    دقیقه 13 – حرکت بازیکنان الاهلی از جناح راست، منجر به ارسال خطرناکی از سوی بازیکنان این تیم شد اما این توپ را بیرانوند دفع کرد.

    دقیقه 26 – ولید رسید پس از پاسکاری بازیکنان الاهلی، شوت خطرناکی را روانه دروازه نفت کرد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

    دقیقه 48 – اولین فرصت بازی در نیمه دوم نصیب بازیکنان الاهلی شد و شوت محکم مقاوی با اختلاف کمی از بالای دروازه نفتی ها به بیرون رفت.

    دقیقه 49 – شوت زیبا و سنگین ایمان مبعلی از فاصله ای حدود 20 متر، با عکس العمل دروازه بان الاهلی به کرنر رفت.

    دقیقه 50 – باز هم سانتر ایمان مبعلی از روی نقطه کرنر، می توانست برای نفتی ها گل دوم را به ارمغان بیاورد اما ضربه سر زیبای وحید امیری به تیر دروازه معیوف برخورد و توپ ریباند را مهاجم این تیم یعنی سوما با واکنشی سریع از جلوی پای پادووانی دور کرد.

    دقیقه 51 – بازهم مقاوی، ضربه دیگری را از بین مدافعان نفت، روانه دروازه این تیم کرد اما این توپ توسط بیرانوند مهار شد.

    دقیقه 52 – مصطفی بساس، پس از جاگذاشتن مدافعان نفت، ضربه محکمی را از زاویه بسته، به سمت دروازه بیرانوند فرستاد اما این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 62 – حرکت غلامرضا رضایی می توانست گل دوم را برای نفتی ها به ارمغان بیاورد اما تعلل وی باعث تنگ تر شدن زاویه شد و پاس رو بیرون او را نیز سیامک کوروشی نتوانست استفاده کند و توپ در اختیار دروازه بان الاهلی قرار گرفت.

    دقیقه 68 – تعلل حمدی نژاد در دفع توپ باعث شد موقعیتی خطرناک نصیب بازیکنان الاهلی شود اما ضربه آنها توسط پادووانی از روی خط دروازه به کرنر فرستاده شد.

    دقیقه 70 – ضربه محکم عقیل السهبی، از درون محوطه جریمه نفت توسط بیرانوند به کرنر رفت.

    دقیقه 71 – ضربه کرنر ارسالی خطرناک بازیکنان الاهلی را بیرانوند از روی سر مهاجمان الاهلی دور کرد.

    دقیقه 77 – چسبیده به محوطه جریمه نفتی ها، یک ضربه ایستگاهی نصیب تیم الاهلی شد که ضربه سنگین و دیدنی عمر السوما، با برخورد به تیر دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

    دقیقه 79 – وحید امیری، روی پاس ارسلان مطهری در حالی که تنه به تنه با مدافع تیم الاهلی خود را به دروازه این تیم نزدیک کرد نتوانست از این موقعیت استثنایی استفاده کند و ضربه آرام وی توسط دروازه بان این تیم دفع شد.

    دقیقه 81 – ضربه ایستگاهی ارسالی بازیکنان تیم الاهلی را بیرانوند با واکنشی دیدنی از روی سر مهاجم این تیم دور کرد.

    دقیقه 83 – توپ ارسالی بازیکنان الاهلی بین عمرالسوما و بیرانوند فرود آمد اما حرکت سریع بیرانوند در بیرون آمدن از دروازه باعث دفع این توپ و دور شدن این خطر از روی دروازه این تیم شد.

    دقیقه 84 – ضربه برونو سزار از پشت محوطه جریمه نفتی ها را بیرانوند با شیرجه ای مهار کرد.

    دقیقه 86 – توپ ارسالی بازیکنان الاهلی را بیرانوند با واکنشی به موقع مهار کرد.

    دقیقه 88 – اشتباه پادووانی در دفع توپ موقعیتی را نصیب مصطفی بساس کرد اما ضربه محکم او را حاج محمدی با تکلی به موقع به کرنر فرستاد.

    بهترین بازیکن:
    عمر السوما، ستاره سوری الاهلی، در این بازی باز هم توانست یک بازی موثر و هدفمند را برای تیمش به نمایش بگذارد، وی دو بار توانست دروازه نفتی ها را باز کند و جندین بار نیز با حملات خطرناک خود مدافعین و دروازه بان این تیم را به مشکل بیندازد، وی یکبار نیز تیر دروازه نفتی ها را به لرزه درآورد ضمن اینکه یکبار نیز در کارهای دفاعی تیمش، یک توپ خطرناک را از جلوی پایادووانی دور کرد.

    اما در تیم نفت نمی توان از ایمان مبعلی و علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکنان این تیم نام نبرد. ایمان مبعلی بازهم وظیفه طراحی را در مرکز به عهده داشت و این کار را به بهترین نحو انجام داد و تک گل نفتی ها از روی ارسال فوق العاده وی به ثمر رسید، ضمن اینکه چند بار دیگر ارسال ها و شوت های وی خطرات جدی روی دروازه الاهلی به وجود آورد.

    علیرضا بیرانوند نیز در نیمه دوم و در شرایطی که حملات تیم الاهلی برای زدن گل سوم شدت گرفته بود مرد اول محوطه جریمه تیمش بود و بارها با واکنش های به موقع خود مانع از حذف تیمش شد.

    اتفاق ویژه :
    اتفاق رخ داده توسط تیم نفت تهران، یکی از ویژه ترین اتفاقات تاریخ فوتبال ایران است، این تیم که برای اولین بار در تاریخ حیات خود به مسابقات آسیایی راه یافته بود با برنامه ریزی درست و به نمایش گذاشتن بازی های تحسین برانگیز توانست به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند.  



    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    4 خریدار اهلیت نداشتند



    رئیس سازمان خصوصی سازی، نقطه پایان موضوع کش دار خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را رسما اعلام کرد. او گفت: مزایده بدلیل عدم احراز اهلیت متقاضیان بی نتیجه ماند.


    به گزارش "فوتبال8"، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی با اعلام این نکته که اهلیت خریداران اثبات نشده اعلام کرد 2 ماه وقفه در خصوصی سازی دو باشگاه اتفاق می افتد و بعد از فصل نقل و انتقالات، دوباره ماجرای خصوصی سازی در دستور کار قرار خواهد گرفت. این تصمیمی شجاعانه و دشوار برای سازمان خصوصی سازی بود که البته به دلایل مختلف نمی تواند درباره عدم اهلیت خریداران دو باشگاه فاش گویی کند. با این حال این تصمیم برای آسیب ندیدن هر دو باشگاه اعلام شده تا دوره حساس انتخاب سرمربی و بازیکنان به اتمام برسد و آنگاه شرایط دوباره با حضور خریداران بررسی شود.

    رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برای واگذاری سرخابی ها دو ماه تنفس اعلام می کنیم اما به جهت آنکه این دو تیم آسیب نبینند و سازمان خصوصی سازی متهم به بلاتکلیف گذاشتن این تیم ها نشود، استقلال و پرسپولیس همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان بوده و این باشگاهها می توانند نقل و انتقالات را با همین شکل در این فصل انجام دهند.

    نکته جالب در حرف های او ابراز خوشحالی اش از عدم واگذاری پرسپولیس به دو مجموعه ایران خودرو و سایپا است، دو گروهی که پوری حسینی آنها را خصولتی (خصوصی ـ دولتی) می نامد. او گفت: از اینکه سرخابی ها به متقاضیانی که گفته می شد خصولتی هستند و ما هم علاقه مند نبودیم این تیم ها را به آنها واگذار کنیم؛ واگذار نشدند خوشحال هستم.

    گفته می شود وزارت ورزش با اتخاذ سیاستی تازه در پی تقویت دو باشگاه برای حضور موفق در فصل آینده فوتبال ایران است تا مسائلی که امسال گریبانگیر استقلال و پرسپولیس بود، رفع شود. احتمالا این اقدامات از انتخاب سریع افراد شایسته برای مدیریت دو باشگاه آغاز می شود. رفع مشکلات مالی در توافق با اسپانسرها نیز در دستور وزارت ورزش قرار دارد. هر دو باشگاه مطالباتی سنگین از فصل گذشته به بازیکنان بدهکار هستند که این موضوع باید به سرعت حل و فصل شود. 


    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    هت تریک پرسپولیس در باخت های سه گله



    پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست 3 بر صفر برابر الهلال از این رقابت‌ها حذف شد.


    به گزارش "فوتبال8" پرسپولیسی ها در حالی شب گذشته به مصاف آبی پوشان ریاض رفتند که بازی رفت با این تیم را در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور یکصد هزار تماشاگر به سود خود به پایان رساندند.  این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید. با این نتیجه الهلال عربستان در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 3 بر یک پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد. 

    داور: والنتین کوالنکو (ازبکستان) کمک ها: سعید کاسیموف مامور و حسن الدین شادمانوف (ازبکستان)
    اخطار: دقیقه 70 - مهدی طارمی، دقیقه 89 علی علیپور
    اخراج: دقیقه 93 - مهدی طارمی
    الهلال عربستان:
     خالد شراهیلی، کواک تای، یاسر الشهرانی، دیاگو، کریری، محمد جاهفالی، نواف العبد، سالم الدوساری(53 فیصل درویش)، عبدالعزیر الدوساری، یوسف السالم، محمد الشلهوب(65 تیاگو نوس)
    سرمربی: جورجیوس دونیس

    پرسپولیس ایران:
     سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، احمد نورالهی، محمد نوری، رضا خالقی‌فر(88 علی علیپور)، هادی نوروزی، مهدی طارمی و امید عالیشاه
    سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

    شرح گل:
    1 - 0 (الهلال عربستان) : بازیکنان الهلال پس از حدود ده دقیقه حمله مستمر، بالاخره از شکاف بین مدافعان سرخپوش یعنی اومانا و حاتمی استفاده کردند و توسط یوسف سالم و در دقیقه 29 به گل اول این بازی رسیدند.
    2 – 0 (الهلال عربستان) : فیصل درویش بازیکن الهلالی ها یک دقیقه پس از ورود به زمین تاثیر خود را برای این تیم گذاشت و توسط روی خطای هند نورمحمدی یک پنالتی برای تیمش بگیرد. این پنالتی را در دقیقه 57 محمد شلهوب بر خلاف جهت سوشا مکانی به گل دوم این تیم بدل کرد.
    3 – 0 (الهلال عربستان) : عبدالعزیز الدوساری، تعویض تاثیر گذار دیگر الهلالی ها، در ضدحمله ای و در حالی که سرخپوشان سراسر حمله بودند توانست دروازه سوشا مکانی را برای سومین بار باز کند.
    دقایق حساس:
    دقیقه 11 – اولین شوت به سمت دروازه را بازیکنان پرسپولیس و خالفی فر به سمت دروازه الهلالی ها زد و ضربه وی با اختلاف یک متری از کنار تیر عمودی دروازه شراهیلی به بیرون رفت.
    دقیقه 25 – یوسف سالم، از جناح چپ دفاع پرسپولیس به محوطه این تیم نفوذ کرد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه سرخپوشان کرد اما توپ او با برخورد به علی عسگری به کرنر رفت.
    دقیقه 26 – بازهم نفوذ الهلالی ها از سمت چپ محوطه پرسپولیس، موقعیت خطرناکی را برای این تیم ایجاد کرد اما سوشا مکانی با خروج خود این توپ خطرناک را دفع کرد.
    دقیقه 27 – شوت محکم یوسف سالم از پشت محوطه جریمه را سوشا مکانی به صورت ناقص دفع کرد و مهاجم الهلالی ها توپ بازگشتی را به بیرون زد.
    دقیقه 41 – باز هم یوسف سالم اما این بار از جناح راست ضربه خطرناکی را به سمت دروازه سوشا مکانی زد اما ضربه این بازیکن با برخورد به مدافعان این تیم به کرنر رفت.
    دقیقه 1+45 – شوت محکم و خطرناک بازیکنان تیم الهلال در آخرین ثانیه های نیمه اول و از پشت محوطه جریمه سرخپوشان با اختلاف کمی از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
    دقیقه 53 – ضربه عبداله عبدوساری از زاویه بسته، دروازه پرسپولیسی ها را به شدت تهدید کرد و از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
    دقیقه 54 – شوت خالقی فر، در حالی که با عجله زده شد، از کتار دروازه شراهیلی به بیرون رفت.
    دقیقه 58 – در حالیکه پرسپولیسی ها می توانستند پس از دریافت گل دوم، به گل اول خود دست پیدا کنند، با تعلل طارمی و عالیشاه نتوانستند به مهم دست پیدا کنند و توپ آنها را مدافعین الهلال دور کردند.
    دقیقه 67 – مهدی طارمی می توانست با فراری از بین مدافعان الهلال دروازه این تیم را باز کند اما ضربه نوک پای مدافع الهلال در آخرین لحظه این فرصت را از سرخپوشان گرفت.
    دقیقه 67 – شوت سنگین و فوق العاده حاتمی، با اختلاف کمی از کنار دروازه الهلال به بیرون رفت.

    شرح بازی:
    الهلالی ها در حالی با پیروزی در این بازی به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافتند که پس از به ثمر رساندن گل دوم، بارها مورد هجوم مهاجمان پرسپولیسی قرار گرفتند اما با هوشیاری و تعویض های به موقع مربی این تیم آنها توانستند در دقایق پایانی و روی یک ضدحمله به گل سوم دست پیدا کنند.
    عربستانی ها ار ابتدای بازی به امید باز کردن دروازه سرخپوشان به میدان آمدند، آنها از دقیقه 15 تا پایان نیمه اول شدت حملات خود را افزایش دادند و بارها توسط مهاجمین خود از جناح چپ و راست دفاع پرسپولیس دروازه این تیم را تهدید کردند و در نهایت توانستند از شکاف بین مدافعین پرسپولیس استفاده کردند و توسط یوسف سالم، مهره اصلی هجومی تیمشان به گل برسند.
    در نیمه دوم نیز باز هم الهلالی ها بودند که حملاتی را روی دروازه پرسپولیسی ها تدارک دیدند و آنقدر در این کار اصرار ورزیدند تا در نهایت توسط بازیکن تازه واردشان یک پنالتی به دست آوردند و گل دوم بازی را به نام خود ثبت کردند. پس از این گل و از حول و حوش دقیقه 60 پرسپولیسی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و بارها توانستند دروازه این تیم را تهدید کنند اما زور سرخپوشان به مداغعان باتجربه و باهوش الهلال نچربید و نتوانستند کاری را از پیش ببرند.
    در دقایق پایانی بازی و در حالی که پرسپولیسی ها سراپا حمله بودند تا بتوانند دروازه حریف را باز کنند، اسیر ضدحمله عربستانی ها و تعویض طلایی دوم آنها شدند و برای سومین بار دروازه خود را باز شده دیدند و رویای حضور در بین هشت تیم برتر آسیا را به طور کامل از دست رفته دیدند.
    کناره های سرخپوشان در این بازی پاشنه آشیل آنها بود که بارها و بارها توسط مهاجمین الهلال مورد هدف قرار گرفت و به اندازه کافی باعث ضربه خوردن آنها شد. از نکات عجیب این بازی نیز اصرار برانکو، برای تعویض نکردن بازیکنان پرسپولیس بود، آنها زمانی هم که به گل نیاز داشتند دست به ترکیب خود نزدند تا دقیقه 86 تنها تعویض خود را انجام دادند. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بی بازیکنی پرسپولیسی ها و دست خالی مربیان این تیم کاملا به چشم می آمد.
    بهرحال سرخپوشان با این باخت تلخ، به فصل کابوس وارشان پایان دادند، فصلی که در آن فقط دو پیروزی در مقابل رقیب دیرینه به چشم می آمد و دست آورد دیگری برای آنها در این سال نداشت.

    حواشی:
    *در ابتدای بازی هواداران تیم الهلال پلاکاردهای آبی و سفیدی در دست داشتند که روی نوشته شده بود کارشان را تمام کنید.
    *بازیکنان تیم الهلال تا دقیقه 20 چندین بار امید عالیشاه را با خطاهای سنگین متوقف کردند.
    *در دقایق ابتدایی بازی داور مسابقه می توانست با کارت زرد خود در مقابل خطاهای الهلالی ها مقابله کند که این کار را نکرد.
    *هربار که بازیکنان تیم پرسپولیس به دلیل خطاهای بازیکنان الهلال متوقف می شدند و روی زمین می افتادند با اعتراض ها و هوکردن های هواداران این تیم مواجه می شدند.
    *در دقایق میانی نیمه اول بازیکنان الهلال که خطای محرزی روی نورالهی مرتکب شدند و پس از سوت داور، آنها به شدت به داور اعتراض کردند و درگیری با بازیکنان تیم پرسپولیس را آغاز کردند تا از نظر روحی روی آنها تاثیر بگذراند.
    *هربار که بازیکنان تیم پرسپولیس حمله ای را روی دروازه الهلای ها تدارک می بینند با هو کردن های بی امان هواداران الهلال مواجه می شوند.

    اتفاق ویژه :
    پرسپولیسی ها در اتفاقی عجیب، سومین بازی پی در پی خارج از خانه خود را باز هم با نتیجه سه بر صفر باختند. آنها که فقط در اولین بازی خود و در برابر بنیادکار ازبکستان توانستند خارج از خانه پیروز شوند، در سه بازی پیاپی خارج از خانه آسیایی خود در مقابل تیم های النصر عربستان، لخویا قطر و الهلال عربستان، بازی را با نتیجه مشابه سه بر صفر به حریفان واگذار کردند.
    *پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول، بازیکنان تیم الهلال در حرکتی غیراخلاقی به دور داور این مسابقه جمع شدند و بابت قضاوت او در این نیمه اعتراضات زیادی به وی داشتند تا او را برای داوری در نیمه دوم تحت تاثیر قرار دهند.

    بهترین بازیکن:
    یوسف سالم، مهاجم الهلالی ها به همراه فیصل درویش و عبدالعزیز الدوساری را می توان بهترین بازیکن ها و یا به قولی تاثیرگذارترین بازیکنان بازی امشب دانست، یوسف سالم که بار تمام حملات الهلالی ها را در نیمه اول به دوش کشید بارها و بارها برای دروازه سرخپوشان ایجاد مزاحمت کرد و در نهایت توانست دروازه این تیم را باز کند.
    فیصل درویش و عبدالعزیز الدوساری نیز دو تعویض طلایی الهلالی ها بودند که هرکدام پس از ورود به میدان زهر خود را ریختند.اولی توانست برای این تیم یک پنالتی به موقع و با ارزش به دست بیاورد و دومی نیز دقایقی پس از ورود زننده گل سوم عربستانی ها بود.
    ضمن اینکه در تیم پرسپولیس و در نیمه اول که تحت فشار شدید حریف قرار داشتند مایکل اومانا، مدافع کاستاریکایی این تیم بارها با تکل ها و درگیری های به موقع خود باعث دور شدن خطر از روی دروازه این تیم شده بود.
    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    لغو جلسه تعیین مالکیت سرخآبی ها



    اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لغو شد.


    به گزارش "فوتبال8"، با وجود اینکه قرار بود مزایده چهارم استقلال و پرسپولیس عصر امروز نتیجه نهایی آن اعلام شود اما لغو شد. 

    پس از اتفاقاتی که خودروسازان را از مزایده خارج کرد ، دو باشگاه سرخابی احتمالا با سروشکلی جدید به کار خود ادامه خواهند داد؛ فرمولی که از قبل درباره اش صحبت شده و آن اداره باشگاه به صورت أجاره به اسپانسر است. 

    مسائل مالی حل نشده یکی از شرکت کنندگان در مزایده و تبعات احتمالی برنده شدن یک شرکت کننده دیگر (خریداران پرسپولیس) در این تصمیم گیری جدید سهم زیادی داشته اند.


    • روابط عمومی هیئت فوتبال



    مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: نتیجه قطعی مزایده چهارم باشگاه های استقلال و پرسپولیس ساعت 14 روز دوشنبه اعلام می شود.


    به گزارش "فوتبال8" از ایرنا، جعفر سبحانی با بیان آنکه جلسه بررسی متقاضیان سرخابی ها از عصر روز (شنبه) تا لحظاتی پیش ادامه یافت؛ افزود: قرار است این مذاکرات تا روز (یکشنبه) ادامه یابد.وی اظهار داشت: بنابراین نتیجه این بررسی ها روز دوشنبه هفته جاری در محل سازمان خصوصی سازی اعلام می شود.

    مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی تصریح کرد: بررسی متقاضیان سرخابی ها باید به صورت دقیق انجام گردد و همین امر سبب شده تا اعلام نتیجه به روز دوشنبه موکول شود.یادآور می شود قرار بود نتیجه مزایده چهارم سرخابی ها فردا یکشنبه در محل سازمان خصوصی سازی اعلام شود.

    پاکت ارقام پیشنهادی سه شرکت خریدار باشگاه پرسپولیس و یک شرکت خریدار باشگاه استقلال در چهارمین مزایده فروش در سازمان خصوصی سازی قرائت شد که براین اساس رقم پیشنهادی شرکت سرمایه گذاری سمند برای باشگاه استقلال 290میلیارد و 500 هزار تومان بود.

    رقم پیشنهادی شرکت آذین استیل یکی از سه خریدار پرسپولیس 332میلیارد و 688 میلیون و 666هزار و 666تومان بود.شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعتی نیوان ابتکار از دیگر خریداران باشگاه پرسپولیس 290میلیارد تومان و شرکت بهنام پیشرو کیش نیز 329 میلیارد و 889 میلیون و 598 هزار و 880 تومان پیشنهاد داده بودند.هر چهار شرکت خریدار مبلغ ودیعه 8 میلیارد و 700 میلیون تومان را واریز کردند.
    • روابط عمومی هیئت فوتبال

    صادقی و ماهینی خط خوردند


    کادر فنی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به مینی کمپ دوم را اعلام کرد.


    به گزارش "فوتبال8"، پس از پایان مینی کمپ نخست، کادر فنی تیم ملی اسامی 34 بازیکن دعوت شده به اردوی دوم تیم ملی در تهران را اعلام کرد. این اردو پنجم خرداد آغاز و در روز هشتم همین ماه به پایان می رسد.

    اسامی بازیکنان به این شرح است:
    سجاد شهباززاده، خسرو حیدری، محسن فروزان، یعقوب کریمی، هاشم بیک زاده، امید ابراهیمی (استقلال)، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات، علیرضا سلیمی (فولاد خوزستان)، فرزاد حاتمی، سید حسین حسینی، عزت الله پورقاز، محمد حسین کنعانی زادگان (ملوان)، محمدرضا اخباری، مهدی ترابی، وحید محمدزاده (سایپا)، میلاد محمدی، رامین رضاییان (راه آهن)، جلال علی محمدی، روزبه چشمی (صبا)، محمد نژاد مهدی (پدیده)، وریا غفوری، مهدی شریفی، علی کریمی، احسان حاج صفی (سپاهان)، آندرانیک تیموریان، سامان نریمان جهان، فرشاد احمدزاده (تراکتورسازی)، جابر انصاری (گسترش فولاد)، سید جلال حسینی (العربی قطر)، پژمان منتظری (ام صلال قطر)، رضا قوچان نژاد (الوکره قطر)، مسعود شجاعی (الشحانیه قطر) و سعید عزت اللهی (اتلتیکو مادرید)

    این بازیکنان باید خود را ساعت 13:30 روز پنجم خرداد در هتل المپیک به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

    همچنین سوشا مکانی، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی طارمی (پرسپولیس)، علیرضا بیرانوند، امین حاج محمد، وحید امیری، ارسلان مطهری (نفت تهران)، قاسم حدادی فرد، مسعود حسن زاده، هادی محمدی، مهرداد قنبری، محمد رشید مظاهری، کاوه رضایی (ذوب آهن)، میثم مجیدی، مهدی مومنی (استقلال خوزستان)، سردار آزمون (روستوف روسیه)، علیرضا حقیقی (پنافیل پرتغال)، مرتضی پورعلی گنجی (تیان جین چین)، کریم انصاری فرد (اوساسونا اسپانیا) به دلایل وظایف باشگاهی و اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش به دلایل پزشکی در لیست انتظار حضور دارند.
    • روابط عمومی هیئت فوتبال