هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است



محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران شد.


محمد خاکپور که پیش از این و در زمان مدیریت حبیب کاشانی بر تیم امید به عنوان مدیر فنی تیم امید انتخاب شده بود امروز به عنوان سرمربی تیم امید ایران انتخاب شد.

به گزارش فارس، خاکپور یکی از ملی‌پوشان سابق فوتبال ایران است که در جام جهانی 1998 فرانسه هم حضور داشته و سابقه مربیگری در تیم‌های باشگاهی مثل استیل آذین را هم در کارنامه‌ دارد.

تیم امید ایران خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک برزیل آماده می‌کند.


  • روابط عمومی هیئت فوتبال

به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال ، آقای نظری روز یکشنبه مورخ 93/09/16 در محل اداره ورزش و جوانان در دیدار با آقای حاتمی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه ضمن تبریک به آقای حاتمی به واسطه انتصاب شایسته وی به سمت ریاست آن اداره به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و از ایشان خواست تا در زمینه فوتبال بیشتر فعال باشند . 

                           

آقای نظری ضمن بیان اینکه در بخش صوغان استعدادهای شگرفی در زمینه فوتبال در تمامی سنین وجو دارد افزود : متأسفانه عدم امکانات علتی دافع برای روی آوردن جوانان به ورزش شده  است .

آقای حاتمی نیز با بیان اینکه در شهرستان ارزوئیه استعدادهای ورزشی را شکوفا خواهیم کرد افزود : اداره ورزش و جوانان تا جایی که امکان دارد از ورزشکاران حمایت خواهد کرد .

                           

  • روابط عمومی هیئت فوتبال


حاتمی رئیس اداره ورزش و جوانان شد


به گزارش روابط عمومی هیئت فوتبال مراسم تودیع آقای محمدرضا سعید و معارفه آقای مسعود حاتمی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه با حضور آقای موسی علی فرماندار شهرستان ، محمودی نیا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی روز سه شنبه مورخ 93/09/11 در محل سالن اجتماعات فرمانداری ارزوئیه برگزار شد .

آقای موسی علی ضمن تشکر از زحمات سعید در مدت خدمت در اداره ورزش و جوانان به آقای حاتمی هم تبریک گفت و افزود : امیدوارم در عرصه ورزش برای جوانان برنامه ای تبیین گردد و از مدیر کل ورزش و جوانان استان درخواست کرد تا حمایت ویژه ای از این اداره در شهرستان ارزوئیه نماید .

در پایان این مراسم لوح سپاسی از طرف فرماندار به نشان تقدیر از زحمات چندساله آقای سعید در سازمان ورزش و جوانان به ایشان اهدا گردید .


  • روابط عمومی هیئت فوتبال

فیفا نامزدهای نهایی را اعلام کرد



شب گذشته نامزدهای توپ طلای بهترین بازیکن دنیا و همچنین کاندیداهای بهترین مربی و گل سال معرفی شدند.


به گزارش "فوتبال8"، معرفی هر یک از این نامزدها به دلیل رسیدن به افتخاراتی بوده که لحظاتی به یاد ماندنی آنها را با هم مرور می کنیم:

کاندیداهای توپ طلای بهترین بازیکن سال 2014:




کریس رونالدو با به ثمر رساندن 17 گل، نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت




مانوئل نویر با نمایش های درخشانش، تاثیر زیادی در قهرمانی آلمان در جام جهانی داشت




لیونل مسی اگرچه به جامی با تیم هایش دست پیدا نکرد اما توانست رکورد گلزنی در لالیگا را بشکند


کاندیداهای بهترین مربی سال 2014:



کارلو آنچلوتی در اولین فصل حضور در رئال، دهمین قهرمانی این تیم در اروپا را رقم زد.



یواخیم لوو بعد از چند بار ناکامی در تورنمنت های بزرگ، سرانجام آلمان را قهرمان جهان کرد




دیگو سیمئونه بعد از 18 سال اتلتیکو مادرید را در لالیگا به قهرمانی رساند؛ تیم او با قهرمانی در چمپیونزلیگ هم فاصله چندانی نداشت


کاندیداهای بهترین گل سال 2014:



گل خامس رودریگز به اروگوئه در یک هشتم نهایی جام جهانی، یکی از کاندیداهای گل سال است



ضربه سر تماشایی رابین فن پرسی به اسپانیا، بی تردید یکی از لحظات به یادماندنی سال 2014 خواهد بود

همچنین، گل بسیار زیبا و تکنیکی استفانی روشه در لیگ ایرلند، چشم های زیادی را خیره کرد.
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

رونالدو، نویر و مسی



کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلای سال 2014 معرفی شدند.


به گزارش "فوتبال8" و به نقل از ایسنا، فیفا اسامی 3 نامزد نهایی توپ طلای 2014 فوتبال جهان را اعلام کرد. براساس اعلام فیفا، کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلای فوتبال جهان در سال 2014 معرفی شدند.

فیفا پس از معرفی فهرست 23 نفره نامزد های توپ طلای فوتبال جهان، امروز (دوشنبه) فهرست نهایی خود را اعلام کرد.

فهرست اولیه: گرت بیل، کریس رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی، تیبو کورتوا، ادن هازارد، دیگو کاستا، آنخل دی ماریا، یحیی توره، ماریو گوتسه، زلاتان ابراهیموویچ، آندرس اینیستا، تونی کروس، فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، توماس مولر، مانوئل نویر، پل پوگبا، سرخیو راموس، آرین روبن، خامس رودریگز، باستین شوآین اشتایگر.

فهرست نهایی: کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی.
مرد سال فوتبال جهان 12 ژانویه طی مراسمی در زوریخ سوئیس انتخاب خواهد شد.


  • روابط عمومی هیئت فوتبال

2 سرطلایی در یک قاب ـ اختصاصی



علی دایی و همایون بهزادی دو مهاجم استثنایی تاریخ فوتبال ایران در تالار افتخارات آسیا به جمع مشاهیر این قاره پیوستند.


به گزارش "فوتبال8"، دایی و بهزادی با قامت های متفاوت، در مراسم شصتمین سال کنفدراسیون فوتبال آسیا، در مانیل فیلیپین رسما حضور خود را در جمع تاریخی های فوتبال آسیا جشن گرفتند. هر دوی این مهاجمان طلایی تبحر خاصی در ضربات سر داشته اند و در زمان بازیگری و مربیگری جزو محبوب ترین های عصر خود بوده اند. 

عکس: امیر شجاعی






  • روابط عمومی هیئت فوتبال

محرومیت یک جلسه‌ای قلعه‌نویی، عبدی و پرسپولیس



کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تخلفات تماشاگران و بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفتادونهمین دربی شهر تهران صادر کرد.


به گزارش "فوتبال8" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز دوم آذرماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مربی تیم مقابل و همچنین پرتاب مواد منفجره رخ داد. این باشگاه طبق مقررات 87 و 79 آیین‌نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات در هفته‌های یکم، دوم، چهارم، هفتم، سیزدهم و پانزدهم و همچنین به دلیل تکرار تخلفات تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس تهران، این تیم به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری اولین دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر محروم شد. این رأی قابل تجدیدنظر خواهد بود.

حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس تهران به دلیل حضور روی نیکمت تیم به مدت دو دقیقه و علیرغم محرومیت و قرار گرفتن در محل غیرمجاز و عدم توجه به تذکرات مسئولان برگزاری مسابقه جهت ترک زمین و همچنین ورود غیرقانونی به زمین مسابقه به هنگام دریافت گل حریف، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

تیم استقلال تهران به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی طبق مقررات مواد 78 و 79 آیین‌نامه انضباطی به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

براساس این گزارش، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران نیز به دلیل خروج مکرر از محوطه فنی و اعتراض مستمر به قضاوت داور که موجب تحریک تماشاگران تیمش شد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم استقلال و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

همچنین امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس تهران به دلیل شروع درگیری فیزیکی و حرکات غیرورزشی، از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

بر همین اساس میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم استقلال تهران به دلیل درگیری فیزیکی با بازیکن تیم پرسپولیس، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.

محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس نیز به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی و برخورد توأم با عصبانیت با بازیکنان حریف با هدف ایجاد درگیری و از جمله برخورد با آرش برهانی و تحریک تماشاگران، به تذکر کتبی و 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

حنیف عمران‌زاده، بازیکن تیم استقلال نیز به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به عوامل پزشکی تیم حریف به تذکر کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.

شایان ذکر است، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری و اخراجی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.


  • روابط عمومی هیئت فوتبال



عضو ایرانی کمیته برگزاری مسابقات AFC از احتمال اعلام میزبان جام ملت‌های 2019 در اسفند یا فروردین خبر داد و گفت: بازرسان کنفدراسیون آسیا برای اطلاع از پیشبرد برنامه کاندیداها احتمالا دوباره به ایران و امارات سفر می‌کنند.


به گزارش "فوتبال8" و به نقل از ایسنا، شاهین رحمانی از احتمال اعلام میزبان مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 در ماه مارس (10 اسفند تا 11فروردین) خبر داد و اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تاریخ قطعی اعلام میزبان مسابقات جام ملت‌های آسیا در سال 2019 را مشخص نکرده اما آن چه مسلم است برنامه اعلام میزبان در آستانه برگزاری جام ملت‌ها در استرالیا و یا بلافاصله پس از آن تغییر کرده و در این مقطع زمانی مشخص نمی‌شود.

وی همچنین از احتمال بازدید دوباره نمایندگان AFC از امکانات دو کشور باقی مانده در جمع کاندیداها یعنی ایران و امارات خبر داد و گفت: گزارش بازرسان AFC از وضعیت دو کشور ایران و امارات در حال بررسی است و کنفدراسیون آسیا برای اطلاع از شرایط کنونی و روند پیشبرد برنامه‌ها به احتمال فراوان بازدیدهای دوباره‌ای را از ایران و امارات خواهد داشت. این برنامه باید در جلسات آتی AFC قطعی شود که در آن صورت طی بهمن و اسفندماه صورت می‌گیرد. همچنین ممکن است به خاطر انجام این بررسی‌های بیشتر انتخاب معرفی میزبان به اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت هم کشیده شود.

عضو کمیته برگزاری مسابقات AFC درباره اعلام سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا نیز به ایسنا گفت: تعیین سهمیه ها در دستور جلسه دیروز کمیته بود که از نتیجه آن اطلاعی ندارم اما ممکن است با توجه به اختلاف زیادی ایران با کشورهای پایین‌تر تغییری در تعداد سهمیه باشگاه های ایرانی یعنی 3+1 رخ ندهد؛ هر چند تصمیم گرفته شده باید در جلسه فردا کمیته اجرایی نیز نهایی شود.


  • روابط عمومی هیئت فوتبال

استقلال 1 - پرسپولیس



پرسپولیس با یک تعویض هجومی دربی 79 را به سود خود برگرداند و در یک نیمه دوم هیجان انگیز، نیم فصل اول لیگ‌برتر را با بهترین پایان ممکن به اتمام رساند.


به گزارش "فوتبال8"، یک بار دیگر پرسپولیس بازی باخته را در شرایطی که 10 نفره شد ، با پیروزی به اتمام رساند. این در شرایطی بود که طلسم شکست ناپذیری قلعه نویی در دربی ها شکسته شد.

هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت18:00، ورزشگاه آزادی، تماشاگر: 67 هزار نفر
داور: یدالله جهانبازی ،کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی - حسن ظهیری
گل: شهباززاده 44 برای استقلال؛ محمد نوری 74، عالیشاه 81 برای پرسپولیس
اخطار: بنگر 57، محمد نوری 74، عالیشاه 78، نیلسون 90، طارمی 96 از پرسپولیس؛ تیموریان 64، فخرالدینی 78 از استقلال
اخراج: عالیشاه 81 از پرسپولیس

استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی (93 خرسندنیا)، پژمان نوری (86 هرایر مگویان)، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، سجاد شهباززاده و آرش برهانی
سرمربی : امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، اومانا، مهردادکفشگری، رضاحقیقی (45 نورالهی)، محمدنوری، امید عالیشاه، حمید علی عسگر (60 مهدی طارمی) و هادی نوروزی (96 دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان



شرح بازی:
پرسپولیسی ها بعد از یک نیمه ضعیف، در نیمه دوم از عقب نشینی استقلال استفاده کردند و با نقش آفرینی مهدی طارمی، امید عالیشاه و محمد نوری دوباره یک دربی دیگر را بعد از 4 تساوی به سود خود تمام کردند. این حسن ختام نیم فصل اول لیگ بود؛ با مسابقه ای که هیجان فوق العاده در نیم ساعت آخر داشت. مسابقه ای با کارت های رنگی و یک گل تماشایی و خشونتی که هرگز از محدوده مجاز خارج نشد.
این اولین شکست امیر قلعه‌نویی در تاریخ دربی هاست. حالا او این فرصت را دارد که از این به بعد بدون احتیاط های سابق تیم هایش را به میدان بفرستد. البته حالا حمید درخشان است که بدون باخت مانده است. 

شرح گل:
1 ـ 0(استقلال): یک کرنر کوتاه در سمت راست استقلال و سانتر خسرو حیدری با تعلل اومانا با نوک پای سجاد شهباززاده ناباورانه وارد دروازه پرسپولیس شد تا اولین گل دربی بعد از 402 دقیقه شکل بگیرد.

1 ـ 1(پرسپولیس): اشتباه هاشم بیک‌زاده و لو رفتن یک توپ در میانه میدان، طارمی را صاحب موقعیت کرد که ضربه برگردان زیبای او به تیر دروازه استقلال برخورد کرد. این توپ در برگشت دوباره روی دروازه استقلال سانتر شد که پرواز بلند طارمی و پاس رو به جلوی او نوری را در موقعیت تک به تک با فروزان قرار داد و او با ضربه ای قاطع تور دروازه حریف را لرزاند.
 
1-2(پرسپولیس): سانتر عالی هادی نوروزی از روی نقطه کرنر با پرش فوق العاده عالیشاه و ضربه پیشانی او به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

اتفاق ویژه:
امید عالیشاه که در درگیری با فخرالدینی کارت زرد اول را دریافت کرده بود، پس از زدن گل برتری پرسپولیس پیراهنش را درآورد و کارت زرد دوم را گرفت تا زمین بازی را ترک کند.
  • روابط عمومی هیئت فوتبال