هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

به گزارش واحد روابط عمومی متن پیام آقای نظری خطاب به مردم بخش صوغان به شرح زیر است :


بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم شریف و غیور بخش صوغان

راهپیمایی حماسی یادمان یوم‌الله ۲۲ بهمن، تجدید میثاق شما مردم با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یک بار دیگر با درخششی متفاوت، روشنایی بخش دیدگان، امید دل‌ها و استحکام بخش قدم‌ها گردید.
شما مردم هوشیار و خستگی‌ناپذیر با حضور چشمگیر خود در این روز مبارک، تصویری جذاب و شورانگیز در برابر دیدگان جهانیان آفریدید و نشان دادید، تمامی زنان و مردان، ورزشکاران، فرهنگیان، گروههای مختلف و خانواده های معظم شهدا، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی این انقلاب هستند که حاصل خون هزاران شهید است.
بی‌شک حضور الهام‌بخش شما مردم متعهد و انقلابی صوغان که موجی از نشاط و امید را به همراه آورد، نمایانگر اعتقاد راسخ به باورهای دینی و روحیه استعمارستیزی و نفی نظام‌های خودکامه دارد .
افتخار هیئت فوتبال برآمده از اراده مردم صوغان بویژه ورزشکاران، این است که در مسیر تکامل و پیشرفت ورزش و تقویت این رشته پر طرفدار در صوغان حرکت می‌کند و عدالت و شایسته سالاری را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
هیئت فوتبال بخش صوغان از آحاد مردم مؤمن، انقلابی، شجاع و با بصیرت صوغان که در سال حماسه سیاسی با اراده پولادین خود، جلوه دیگری از عظمت، اقتدار و میثاق ملی را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت می‌نماید.

امیرحمزه نظری
رئیس هیئت فوتبال بخش صوغان

  • ۹۲/۱۱/۲۳
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">