هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

روحانی: دولت با مقصران حادثه تبریز برخورد می‌کند

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ



رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت با قدرت تمام با مقصران حادثه ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز که با احساسات پاک مردم قهرمان آذربایجان بازی کردند، به شدت برخورد می کند.


به گزارش "فوتبال8"، حجت الاسلام حسن روحانی که در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی (باغشمال)، صحبت می کرد در این باره گفت : سلام من بر مردم قهرمان و بزرگ آذربایجان و تبریز و فهیم و ورزش دوست این خطه.

وی با اشاره به حوادث ورزشگاه یادگار امام (ره)، اظهار کرد: تراکتورسازی متعلق به مردم آذربایجان نیست، بلکه این تیم مردمی متعلق به ایران است و تیمی است که آرزوی قهرمانی آن را در آسیا خواهیم داشت.

روحانی گفت: هیچ کس نمی تواند با احساسات مردم بزرگ ایران و آنهم آذربایجان و مردم قهرمان تبریز بازی کند و اگر در حوادث تبریز مقصری باشد، شک نکنید دولت برای تنبیه او درنگ نمی کند.

وی از مردم آذربایجان به عنوان سازندگان آزادی و مشروطه ایران نام برد و افزود: اگر قهرمانی های مردم تبریز و آذربایجان در 29 بهمن سال 1356 نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.
  • ۹۴/۰۲/۳۰
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">