هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به وب سایت رسمی هیئت فوتبال صوغان خوش آمدید .

هیئت فوتبال بخش صوغان

به اطلاع تمامی ورزشکاران و مدیران تیمهای ورزشی و دهیاران بالاخص فوتبالی های بخش صوغان و حومه میرساند جهت دریافت ارائه خدمات هیئت فوتبال ( توپ ، تور ، زمین وزشی و مجوز حضور در مسابقات ) الزاما تیمها و ورزشکاران باید دارای بیمه ورزشی باشند و جهت صدور کارت یا تمدید بیمه خود میتوانند با در دست داشتن کارت ملی به اداره ورزش و جوانان شهرستان ارزوئیه مراجعه نمایند.
تعرفه بیمه ورزشی در سال 96
شهری 15 هزار تومان
روستایی 10 هزار تومان
مدت بیمه : یک سال

آخرین نظرات

خوش آمدگویی رسمی AFC به تیم ایران

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ



کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌طور رسمی به تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌ها خوش‌آمد گفت.


به گزارش "فوتبال8" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امروز پس از آنکه بازیکنان تیم ملی ایران در حضور مربیان، نشستی فنی برگزار کردند با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا مراسم استقبال از تیم ایران برگزار شد.

در این جلسه خوش آمدگویی، نماینده کنفدراسیون فوتبال ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران، نشان ویژه این مسابقات را به‌نمایندگی از اعضای کادر فنی و بازیکنان به هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی ایران اهدا کرد.

پس از آن، جلسه توجیهی داوری در حضور نماینده داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و نکاتی به بازیکنان گوشزد شد.

در پایان، با حضور عکاس ای‌اف‌سی عکس‌هایی از بازیکنان برای نشان دادن پیش از بازی‌های این دوره از رقابت‌ها با پیراهن سفید گرفته شد.

در بالای آستین دست بازیکنان یک طرف لوگوی مسابقات نقش بسته و در طرف دیگر لوگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عدد "60" که این عدد، به‌گفته یکی از نمایندگان ای‌اف‌سی به‌معنای عزم این کنفدراسیون برای رساندن زمان فعال بازی‌های فوتبال قاره به 60 دقیقه و بالاتر از آن است.

 


  • ۹۳/۱۰/۱۸
  • روابط عمومی هیئت فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">